Hello from Poland

deadboy

Hello to all of the forum users. I live in Poland. As many of people, I had started my adventure with Miami Vice with the Gta Vice City game. Later on, my craze over Miami begun. Currently, I'm collecting the whole Miami Vice seasons, as every second week the two episodes are published in my country. I'm also a big fan of the 80s in music and films as well. I'm trying to make some music on my own, which is quite similar in style to the one of the 80s.

Have you visited the DOWNLOADS section at the top of the page, and listened to Dadrian Wilson's JAN HAMMER MIAMI VICE episode covers?

Have you visited the DOWNLOADS section at the top of the page' date=' and listened to Dadrian Wilson's JAN HAMMER MIAMI VICE episode covers?[/quote']Thank you for information. I'll check on the download section tomorrow !

• 5 weeks later...

POLAND THATS AWSOME -TEZ JESTEM Z POLSKI ALE NA RAZIE SIEDZE W SAN DIEGO, NIE JEST TO NIESTETY MIAMI, ALE NARAZIE DA SIE WYSIEDZIEC HA HA :D

Hello to all of the forum users. I live in Poland. As many of people' date=' I had started my adventure with Miami Vice with the Gta Vice City game. Later on, my craze over Miami begun. Currently, I'm collecting the whole Miami Vice seasons, as every second week the two episodes are published in my country. I'm also a big fan of the 80s in music and films as well. I'm trying to make some music on my own, which is quite similar in style to the one of the 80s.[/quote']

wiesz fajnie bo mozna wyzyc ale sie teskni za rodzina, znajomymi, sprobuj powiedzmy jak teraz tam jestes odcicac kontakt od znajomych i przyjaciol na kilka lat, tylko ograniczony do telefony, skypa itp..... po jakims czasie pograzasz sie troche w depresji jak wszyscy tutaj nowi , a bilety sa drogie, ostatni raz moglem sobie nna to pozwolic 4 lata temu...stajez sie takim samotnikiem....prawie jak Crockett he he hea myslales juz gdzie? i co bys chcial robic?

Heh. Fajnie masz:) Też myślę' date=' aby niedługo wyemigrować z kraju.[/quote']

USA. North Carolina. Praca w firmie, za biurkiem. Mam tam trochę znajomych, także nie będę jechał w ciemno. Ale to najszybciej za 2 lata. Problemem będzie zdobycie Green Carty, no ale wszystko jest do załatwienia. Jadę tam z dwoma najlepszymi kumplami. Zrobię wszystko aby do Polski przyjeżdżać jedynie turystycznie.

no north carolina, troche tam zimnawo, ale nie zimniej niz u nas.... to fajniie jak sie jedzie z kims, zawsze raznie.co do zielone karty to bedziesz musial znalezc sobie dziewczyne (mozesz wtedy od razu dostac wize dla nazeczonych) w koncu sie chajtnac, albo sie tu uczyc....

Studia skończyłem pól roku temu. (magisterka) Co do dziewczyny, to raczej będzie z tym ciężko :p Nie mam narazie partnerki na oku, a po drugie nie spieszy mi się do ożenku. Zresztą lecimy do USA by robić interesy, a nie uganiać się za dziewczynami, ale niewykluczone że na miejscu los się do mnie uśmiechnie, jesli chodzi o te sprawy:) Tam jest do wyboru, do koloru.Pozdrawiam.