New Gallery Module Online / Neue Galerie-Erweiterung Online


KaeptnCaipi

Recommended Posts

  • Administrators

Hello,

 

today I can announce another new feature for our new forum: our image gallery is back. I'm working on bringing the images from our old gallery back to the new forum. Feel free to post your photos there. You can create new album and you can choose whether they are public or private.

 

The gallery is for registered members only. Guests can view the link in the navbar but can't see the albums.

 

Enjoy


Hallo,

 

heute kann ich eine weitere Neuerung für unser Forum ankündigen: die Bildergalerie ist zurück. Ich arbeite derzeit daran, die Bilder aus der alten Galerie zurück ins Forum zu bringen. Postet eure Bilder hier in unserer neuen Galerie. Ihr könnt dort neue Alben anlegen und auswählen, ob diese öffentlich oder privat sein sollen.

 

Die Galerie ist nur registrierten Mitgliedern zugänglich. Gäste sehen war den Eintrag in der Navigationsleiste, können die Alben aber nicht sehen.

 

Für unsere deutschsprachigen Mitglieder: derzeit ist die Bildergalerie leider nur in Englisch verfügbar, da ich die Sprachvariabeln erst noch übersetzen muss. Habt also bitte ein wenig Geduld, oder helft beim Übersetzen mit. Wer Interesse hat, bitte bei mir per PN melden.

 

Viel Spaß.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.